Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Τέλος χρόνου!


 Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που σε είδα στον ύπνο μου. Πάνε μήνες σίγουρα. Και καλά καλά δεν θυμάμαι τι αφορούσε το τελευταίο εκείνο όνειρο στο οποίο είχες κάνει εμφάνιση. Γι' αυτό απόρησα διπλά όταν εχθές ήρθες να με "επισκεφτείς".
 Ήμουν, λέει, στο σπίτι προσπαθώντας να τακτοποιήσω μια βαλίτσα για να φύγω για "το άγνωστο, με βάρκα την ελπίδα" και θυμάμαι ότι ένιωθα πολύ αγχωμένος γιατί τα πράγματα που συμμάζευα με ψυχαναγκαστικό τρόπο μέσα στην βαλίτσα μου, βρίσκονταν, μυστηριωδώς, πίσω στις θέσεις τους μέσα στο σπίτι. Πάνω σε ράφια, μέσα σε συρτάρια, μέσα στο ντουλαπάκι του μπάνιου...Εγώ τα ξαναέπαιρνα από εκεί και τα έβαζα στην βαλίτσα μόνο και μόνο για να βρεθούν την επόμενη στιγμή εκεί απ' όπου τα είχα πάρει μόλις πριν λίγο. 
 Κοιτούσα το ρολόι, οι δείκτες του οποίου φαίνονταν να τρέχουν με διπλή ταχύτητα απ' το κανονικό, και ένιωθα να με κυριεύει πανικός (ξέρω τι θα πεις..."καθόλου πρωτότυπο") γιατί ένιωθα ότι δεν θα προλάβω. Τι ακριβώς, δεν μπορώ να σου πω. Ήταν περισσότερο η αίσθηση ότι έπρεπε να βιαστώ. Και εκείνη τη στιγμή, χτύπησε το κουδούνι. Έτρεξα αλαφιασμένος ν' ανοίξω και σε είδα να στέκεσαι στο περβάζι της πόρτας μου. Σε καλημέρισα και σε ρώτησα τι ήθελες. "Να μιλήσουμε" μου απάντησες, σα να έλεγες το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο. "Ρε συ, sorry, δεν έχω χρόνο. Πρέπει να φύγω" σου είπα εγώ, και σου έκλεισα την πόρτα κατάμουτρα με μια αγένεια που δεν νομίζω ότι θα επεδείκνυα ποτέ στην πραγματικότητα. Και τότε -ω του θαύματος!- τα πράγματά μου αποφάσισαν να μείνουν στην θέση που τα τοποθετούσα μέσα στην βαλίτσα μου και οι δείκτες του ρολογιού επιβράδυναν και κινούνταν πλέον με φυσιολογική ταχύτητα.
 Δεν θυμάμαι τι συνέβη μετά. Έφυγα τελικά; Πού πήγα; Πώς; Δεν ξέρω αν έχει και σημασία! Εδώ που τα λέμε, μπορεί και το όνειρο να μην έχει καμία σημασία. Σίγουρα είναι ένα μήνυμα απ' το υποσυνείδητό μου αλλά προσπαθώ να μην σκέφτομαι πολύ το τι μπορεί να σήμαινε για μένα. Για μας. Το σίγουρο είναι ότι, μ' εσένα έξω απ' την πόρτα, κατάφερα να βάλω τα πράγματα σε μία τάξη. Τουλάχιστον στ' όνειρό μου!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου