Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Κολλημένος με την μπάλα (ΝΟΤ)!!


 Επιτέλους, μετά από τόσο καιρό αναμονής, ξεκινάει το Mundial! Η "μεγαλύτερη γιορτή του ποδοσφαίρου"! Από την ώρα που ξύπνησα, μετρώ αντίστροφα τις ώρες, τα λεπτά, τα δευτερόλεπτα μέχρι να πάει 9 για ν' αρχίσω κι εγώ να χορεύω σε ρυθμούς samba μέσα στο σαλόνι μου! 
 Ίσως αυτό το γεγονός να προκαλέσει την εύλογη απορία των εντιμότατων φίλων μου αλλά και όλων όσοι γνωρίζουν την...αντιπάθειά μου για το ποδόσφαιρο (όσοι δηλαδή έχουν μιλήσει μαζί μου για παραπάνω από 5 λεπτά!). Εντάξει. Ίσως η λέξη "αντιπάθεια" να μην είναι η πιο εύστοχη επιλογή που έχω κάνει απ' το πρωί. Η αλήθεια είναι ότι το να επισκεφθώ τον οδοντίατρο για να μου αφαιρέσει με την μία και τους τέσσερις φρονιμίτες, μου φαίνεται πιο ελκυστικό ενδεχόμενο απ' το να παρακολουθήσω και τα 90 λεπτά ενός ποδοσφαιρικού αγώνα - χώρια οι καθυστερήσεις! Αν μη τι άλλο, στην περίπτωση του οδοντιάτρου, έχεις να περιμένεις την νάρκωση!!
 Ο βασικός λόγος για τον οποίο έχω φτάσει στο σημείο να περιμένω την πρεμιέρα του Mundial με την ίδια (αν όχι μεγαλύτερη) ανυπομονησία που κάθε χρόνο περιμένω τα Χριστούγεννα, είναι γιατί, αν μη τι άλλο, πλέον δεν θα είμαστε αναγκασμένοι να παρακολουθούμε ακόμη και στις ειδήσεις "το ταξίδι της εθνικής μας ομάδας προς την Βραζιλία"! Λες και παρακολουθούσαμε documantaire του Lonely Planet! Πού έμειναν οι διεθνείς το βράδυ; Πού έφαγαν; Γιατί αναβλήθηκε η αναχώρησή τους; Οι φίλαθλοι; Έφτασαν ή ταξιδεύουν ακόμη; Εκείνοι πού έμειναν το βράδυ; Πού έφαγαν; Από απόψε και μετά θα μπορούμε, τουλάχιστον, ν' ασχολούμαστε με τους αγώνες αντί για όλα τα συμπαρομαρτούντα που, στην τελική, απορώ αν αφορούν και κανέναν! 
 Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουν απόψε και οι εκνευριστικές διαφημίσεις (που είναι λες και μεταλλάχθηκαν όλες και το concept τους έχει να κάνει μόνο με το ποδόσφαιρο) αλλά, αν μη τι άλλο, αυτές μπορώ και να μην τις βλέπω! Στην τελική, πλέον μπορούμε να σκεφτόμαστε όλοι μαζί εμείς οι φανατικοί φίλαθλοι ότι, "Mundial είναι, θα περάσει"
 Το μόνο σίγουρο, είναι ότι θα γιορτάσω κι εγώ την πρεμιέρα του Mundial με τον ίδιο τρόπο που θα την γιορτάσει ο μέσος Έλληνας φίλαθλος/οπαδός της Εθνικής: με πίτσα και μπύρα. Απλώς εγώ, λέω να κρατήσω την τηλεόραση μου κλειστή! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου